Home
Wabo Water Gebruiksbesluit Activiteitenbesluit

Forum »  WET ALGEMENE BEPALINGEN OMGEVINGSRECHT (WABO) »  Besluit omgevingsrecht (Bor)

07-12-10  Kan bij nieuwbouw tegelijkertijd vergunningsvrij worden gebouwd (1)
 Besluit omgevingsrecht (Bor)

30-11-10  Ik ben bezig met een ruimtelijke onderbouwing voor een functiewijziging van een pand van... (1)

26-11-10  Sloop- en bouwveiligheidsplan versus Bor bijlage 2 artikel 2 lid 20 met name tijdelijke... (0)

24-11-10  Op een afstand van meer dan 2,5 meter staat een bijbehorend bouwwerk, dat gebouwd is met... (2)

22-11-10  Heb een chalet gekocht in Voorthuizen met een opp. van 35 m2. Heb het voornemen om dit chalet te... (2)

22-11-10  Bouwvergunning verleend die strijdig is met het bouwbesluit, maar die wel in overeenstemming is... (1)

10-11-10  Uit de definitie en de toelichting van het achtererfgebied kan niet worden afgeleid waar precies... (1)

14-10-10  Mijn huis is een hoek woning met een garage die aan de zijkant van mijn huis gebouwd is en 6... (3)

13-10-10  Eigenaar van een bouwterrein wenst een bord te plaatsen op het terrein waar woningen worden... (1)

05-10-10  In het nieuwe vergunningsvrij bouwen op grond van artikel 2 van bijlage II van het Bor mag je... (4)

07-07-10  BOR - Bijlage II, art. 2 lid 3 onder c. Vooraf: de gemeente kent welstandsvrije gebieden, dus... (3)

28-06-10  Is het juist dat wanneer ik op 1 oktober 2010 een vergunning voor een woning aanvraag en deze... (1)

14-06-10  Valt het stucen van een woning of bijgebouw onder het vergunningsvrije genoemd in bijlage 2? (2)

03-06-10  Valt het stucen van een woning en/of ander bouwwerk onder het vergunningsvrij van Bijlage 2,... (2)

03-06-10  De Bor, artikel 6.5 lid 3 "De gemeenteraad kan categorieën aanwijzen waarin een verklaring... (1)

28-05-10  Wat is de relatie tussen het uitvoeringsprogramma Handhaving op basis van art 7.3 1e lid Bor en... (1)

26-05-10  Stel dat. Een burger heeft bouwplannen. Hij werkt zijn bouwplannen volledig uit op papier en wel... (1)

27-04-10  Besluit omgevingsrecht 9. Artikelgewijzen toelichting Artikel 2, derde onderdeel onder b... (2)

08-04-10  Waar zijn de eisen gebleven die in art. 5.1.3 Bro zijn gesteld m.b.t. een (goede) ruimtelijke... (1)

12-11-09  Discussieer mee over de stelling: Vergunningvrij bouwen is een goede ontwikkeling. De Eerste... (2)

Pagina 2 van 3   ««  « 1 2 3 »  »»

copyright 2008 Forta milieu & multimedia, alle rechten voorbehouden - | disclaimer