Home
Wabo Water Gebruiksbesluit Activiteitenbesluit

Forum »  OMGEVINGSVERGUNNING »  Handhaving - toezicht

25-10-11  Mijn bouwaanvraag voor het bouwen van een bijgebouw op het achtererf (en perceelsgrens met buren)... (1)
 Handhaving - toezicht

05-06-11  Een plan om een nieuwbouwwijk te bouwen, dit is in strijd met het bestemmingsplan. Dit... (3)
 Handhaving - toezicht

12-05-11  Kan een gemeent uitsluitend gebruik maken van de excessenregeling wanneer een (vergunningsvrij)... (1)
 Handhaving - toezicht

14-04-11  Wat is de (juridische) relatie tussen de Wabo en de RUD's en waar kan ik dat terugvinden? (2)
 Handhaving - toezicht

06-04-11  Onderstaand citaat vond ik op vromtotaal.nl “Met de Wabo ligt de verantwoordelijkheid voor het... (1)
 Handhaving - toezicht

29-03-11  Hoe gaan gemeenten om met handhaving en toezicht als het gaat om vergunningsvrije bouwwerken?... (1)
 Handhaving - toezicht

12-02-11  Eind augustus 2010 hebben wij een informatieplan aangevraagd bij ds+v. Wij kregen begin oktober... (1)
 Handhaving - toezicht

08-02-11  In juli 2010 heb ik voor mijn 2 locaties een bouwaanvraag in moeten dienen. Dit ivm het wijzigen... (3)
 Handhaving - toezicht

06-02-11  Goedemiddag, Op grond van o.a.de WABO is een gemeente, lees: het college, verplicht om jaarlijks... (5)
 Handhaving - toezicht

27-01-11  Burger heeft in 1994 een bouwvergunning gekregen voor het bouwen van een schuur. Wegens... (4)
 Handhaving - toezicht

26-01-11  Wij hebben van de gemeente via het dagblad vernomen dat zij het voornemen hebben onze... (2)
 Handhaving - toezicht

22-12-10  Ik heb in 1987 een bouwvergunning gekregen voor het ombouwen van een dubbele garage naar een... (3)
 Handhaving - toezicht

17-09-10  Geachte heer/ mevrouw, Wij hebben de volgende vraag: We hebben een vrijstaand bijgebouw... (1)
 Handhaving - toezicht

15-06-10  Ik heb de volgende vraag als handhaver. Moet je als toezichthouder (milieu/bouwen) vanaf 1... (3)
 Handhaving - toezicht

06-03-10  Geachte collega's, In het kader van het project "UVO (uitvoeringsoverleg)... (0)
 Handhaving - toezicht

copyright 2008 Forta milieu & multimedia, alle rechten voorbehouden - | disclaimer