Home
Wabo Water Gebruiksbesluit Activiteitenbesluit

Forum »  OMGEVINGSVERGUNNING »  Omgevingsvergunning: inhoud

08-03-11  Dag iedereen, Mijn man en ik hebben een stuk grond gekocht waar momenteel nog een oude hoeve... (2)
 Omgevingsvergunning: inhoud

07-03-11  We willen ramen laten maken in onze garagedeuren die uitkijken op ons voortuintje. Moeten we... (4)

23-02-11  vraag: Mijn woning staat op een hoek met aan tweekanten openbaar water en een zijde straat. mijn... (1)

09-02-11  Ik heb een woning gekocht met daarbij op een tweede perceel een weiland, nu blijkt op dat weiland... (1)

07-02-11  Ik ben nieuw in dit forum. Mag ik hier ook vragen stellen naar aanleiding van een geweigerde... (3)

15-12-10  Bijlage 2, artikel 3, Lid 1 zegt dat er gebouwd mag worden tot een maximale hoogte van 5 meter.... (2)

30-11-10  Ik ben mij aan het verdiepen in de Wabo. Het is mij echter niet duidelijk wanneer een aanvraag nu... (2)

04-11-10  Betreffende : omgevingsvergunning en volbouwen tuinen beganegrondappartementen. geachte... (7)

01-11-10  Wij bouwkundig adviesburo vallen na invoering van de WABO dagelijks van onze stoel als het gaat... (3)

13-10-10  Heb een garage met bovenruimte laten bouwen aan mijn huis vast. Aan de achterkant van de... (1)

08-10-10  onze buren willen hun bestaande schuur vergroten. Het moet een bouwwerk worden van ongeveer 8x8... (2)

03-10-10  Verklaring Van Geen Bedenkingen vvgb artikel 2.27 Wabo: Hoe werkt dit ? Wabo tekst... (1)

03-10-10  Hoe kan het bevoegd gezag op digitale wijze een rechtgeldige handtekening verzorgen op een... (2)

29-09-10  Wij willen een perceel van de buurman kopen waar een agrarisch bouwperceel op zit, als we hier... (1)

06-09-10  Het rechtskarakter van het projectbesluit onder de WABO. De gemeente Zaanstad heeft afgelopen... (1)

24-05-10  Mijn vraag is of een gemeente kan volstaan met uitsluitend elektronische verlening van een... (1)

06-05-10  bij fusie of splitsing zijn niet alle rechten, bevoegdheden en kwaliteiten naar hun aard vatbaar... (1)

02-04-10  Naar mijn mening kan vooraf worden aangegeven dat voor tal van b.v bouwaanvragen geen... (0)

Pagina 2 van 2   ««  « 1 2

copyright 2008 Forta milieu & multimedia, alle rechten voorbehouden - | disclaimer