Home
Wabo Water Gebruiksbesluit Activiteitenbesluit

Forum »  OMGEVINGSVERGUNNING »  Omgevingsvergunning: inhoud

29-04-12  Op ons recreatie eiland, waar in de oude regelgeving geen bouwwerken anders dan een afdak op... (0)
 Omgevingsvergunning: inhoud

18-04-12  wat zijn bbt-documenten (1)

07-01-12  mag een opslagcontainer in het buitengebied staan ? en tijdelijk ? waar in regelgeving te... (1)

07-11-11  wat is de definitie van een bouwwerk. Ik wil groente kweken in een zogenaamde broeibak. Deze is... (0)

11-10-11  Ik wil voor een bedrijf een omgevingsvergunning (uitbreidingsvergunning milieu) aanvragen,... (0)

30-09-11  Als je vergunningsvrij gaat bouwen (aanbouw 2,5m1 diep achtergevel) kom je op een x moment op de... (1)

20-06-11  Indien een omgevingsvergunning is afgegeven waarin wordt uitgegaan van een fundering d.m.v.... (0)

17-06-11  ik heb een vergunning voor het maken van een balkon aan de achtergevel van een woning. De buren... (1)

26-05-11  Het gaat hierover een geschakelde garage waarboven een slaapkamer aanwezig is. Nu hebben de buren... (1)

24-05-11  De gemeente Lansingerland heeft ons een vergunning verleend voor een erfafscheiding van 3 meter... (2)

17-05-11  Ik woon in het buitengebied van Teteringen. Op mijn erf staat als erfafscheiding een... (1)

05-05-11  Vergunningsvrije aanbouw De volgende situatie doet zich voor. Een bestaande woning wordt... (2)

01-05-11  Hallo Ik heb een aanvraag omgevings vergunning ingedient voor een wijziging van de afscheiding... (0)

21-04-11  Weet iemand wat de status beschikking inhoud van mijn omgevingsvergunning. Hij is zojuist... (1)

18-04-11  zijn meerpalen vergunningplichtig? Onze gemeente wil zonder omgevingsvergunning aan te vragen... (1)

14-04-11  Goedemorgen Kan iemand mij vertellen hoelang het kan/MAG duren,voordat ik mijn van rechtswege... (4)

08-04-11  ik heb zojuist me omgevingsvergunning van rechtswege gekregen.(na een bezwaarschift ingedient... (4)

04-04-11  Wie heeft voor mij een voorbeeld beschikbaar van een beperkte omgevingsvergunning milieu (OBM)?... (0)

21-03-11  Hallo, Onze gemeente heeft, een week voor de zitting van de bezwarencommissie, besloten om de... (1)

14-03-11  Op 7 december heb ik omgevingsvergunning aangevraagd voor het vervangen van onze oude houten... (1)

Pagina 1 van 2   1 2 »  »»

copyright 2008 Forta milieu & multimedia, alle rechten voorbehouden - | disclaimer