Home
Wabo Water Gebruiksbesluit Activiteitenbesluit

Forum »  OMGEVINGSVERGUNNING »  Omgevingsvergunning aanvragen

29-11-10  Eherkenning gaat de digiD voor bedrijven vervangen. Eherkenning bevat vier beveiligingsniveaus.... (4)
 Omgevingsvergunning aanvragen

29-11-10  Ik wil een aanvraag indienen voor een uitbreiding bij een woning. Veel gemeenten hebben de... (4)

27-11-10  Ondergetekende wil graag een vergunning aanvraag indienen voor ontsluiting inzake het... (1)

27-11-10  ondergetekende wil graag hierbij een ontsluitingsvergunning aanvragen. Dit betreft een vergunning... (0)

25-11-10  Wij hebben voor diverse projecten bouwvergunning aangevraagd en gekregen volgens de... (1)

23-11-10  We kregen een opmerking dat de procedure voor een omgevingsvergunning bij een bouwwerk met een... (2)

22-11-10  Bij het indienen van een aanvraag (alle bestanden zijn reeds geupload en dus na het klikken op de... (1)

19-11-10  kan je alleen tijdelijk afwijken van het bestemmingsplan als de activiteit valt onder art. 2.12... (1)

19-11-10  Voor wie zij de Legekosten als je als gemachtigde de vergunning aanvraagd voor een opdrachtgever... (1)

18-11-10  Hoe kan ik een omgevevings vergunning downloaden ? (1)

18-11-10  Wij willen een oude boerderij verbouwen, de boerderij heeft een agrarisch bestemming en is... (2)

16-11-10  We hebben voor een klant voor de invoering van de wabo een bouwvergunning fase 1 ingediend. Nu... (1)

13-11-10  Ik ga voor een opdrachtgever een omgevingsvergunning voor het uitbreiden van een rundveestal... (2)

10-11-10  ik wil voor een particulier een bouwaanvraag indienen, waarbij de tekening nog op transparant is... (1)

10-11-10  ik dien een aanvraag van een omgevingsvergunning in. ik vraag dit als particulier aan voor een... (1)

08-11-10  Na het indienen van een aanvraag is het sectienummer gewijzigd, de gemeente verzoekt ons dit aan... (1)

29-10-10  Waarom is bij de activiteit "kappen" van bomen de vraag gesteld "wat bent u van... (1)

25-10-10  Mijn schildersbedrijf is gevestigd in de Gemeente Weststellingwerf aan de Grindweg 21 a te... (1)

25-10-10  Kunt u aangeven welke adressen (database) gebruikt worden bij het doen van een aanvraag via het... (0)

21-10-10  Als wij een vergunning voor een van onze klanten aanvragen (wij zijn gemachtigd) gebruiken wij... (1)

Pagina 5 van 7   ««  « 3 4 5 6 7 »  »»

copyright 2008 Forta milieu & multimedia, alle rechten voorbehouden - | disclaimer