| Rob (Brandweerman Huizen) | 01-05-11 22:31 |
Hallo
Ik heb een aanvraag omgevings vergunning ingedient voor een wijziging van de afscheiding op het achter zijerf van onze hoekwoning. Het betreft een wijziging in een bestaande hedra haag waar twee toegangsdeuren in moeten komen voor een te bouwen garage.
Nu heb ik een brief gekregen van de gemeente waarin ik;
-Een eigendom bewijs moet overleggen van 45m2 grond wat wij 2 jaar hebben aangekocht via de officiele weg
- Hoewel de vergunning gaat over het zijerf begind de ambetnaar te eisen dat hij bouwkundige tekeningen wil van onze voortuin (haag)
- De gemeente ambtenaar wil bouwkundige tekeningen van onze schutting op het achtererf wat tegen de brandg\ang staat en is volgens ons ook nog een s vergunnings vrij
- Hij eist bouwkundige tekeningen van de gevel (voor het aangezicht maar een schets voldoet niet)
- Hoewel het osn achterf betreft willen wij graag een poort van 2 meter t.a.v privacy. Het grenst aan de openbare weg. De beste man wil ons echter max 1,50 m hoge poort toekennen en daarmee is onze privacy weg.
Wat mag de gemeente nu wel en wat niet??? Bedoel nog even en we zitten bij de dakgoot en komt er nooit een vergunning |
|
Er zijn nog geen antwoorden gegeven.